יצחקי: "המשחק הכי חשוב מאז שהגעתי"; יונה: "עוד לא עשינו כלום"

11 אפריל 2024
  • שיתוף בטוויטר
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שיתוף בפייסבוק
המאמן התראיין במסיבת העיתונאים לקראת חדרה וקרא לקהל להמשיך ולהגיע: "כבר אין מילים על הקהל הזה". הקשר הוסיף: "שמח מההתקדמות שעשיתי והמעמד שיצרתי כאן"
כותב: מערכת האתר

בית"ר "גשם" ירושלים מתכוננת למשחק מול הפועל חדרה ביום שבת הקרוב (15:30, אצטדיון טדי) בהרגשה כי ניצחון יכול לתת מקפצה משמעותית ומכרעת במאבקים על הפלייאוף התחתון. "במועדון מצפים ל-18 אלף אוהדים שיגיעו למשחק כאשר עד היום נמכרו כ-15 אלף כרטיסים. את המשחק יאבטחו למעלה מ-330 מאבטחים ו-250 שוטרים, כדי לתת הרגשת ביטחון לכל אוהד שמגיע לתחום המגרש".

מי שהתראיין לקראת המשחק היה מאמן הקבוצה, ברק יצחקי והקשר הצעיר, עדי יונה. השחקן פתח ואמר: "אנחנו נבוא למשחק הזה כמו המשחקים עד עכשיו. מרגישים שכל משחק היה כמו גמר עבורינו, אנחנו יודעים את המטרות שלנו ורוצים לעמוד בהן. אנחנו לא חוששים מעצירת המומנטום שלנו בגלל הפגרה, הצוות עבד איתנו על עוד דברים ואנחנו מקווים להמשיך. אני שמח מאוד מההתקדמות שעשיתי, ממשיך לעבוד קשה, שמח מאוד מהמעמד שיצרתי לעצמי כאן.

 
"הדבר הראשון שברק אמר לנו זה שהוא גאה בנו אבל שלא עשינו עוד כלום, יש לנו עוד מטרה להישאר בליגה, ויש לנו מטרה מאוד חשובה להשיג". על המשחק הקרוב והנהירה של הקהל הוסיף: "אני חושב שכולם יודעים מה זה הקהל של בית"ר, אנחנו מצפים ושמחים מאוד ומאמינים שיכולים לעזור לנו".

המאמן ברק יצחקי נשאל האם הפגרה שנעשתה בפלייאוף התחתון מיותרת והגיב: "אין לי מושג מה עומד מאחורי ההחלטה הזאת אבל זאת עובדה קיימת. גם במשחק שלנו נגד מכבי פתח תקווה היתה פגרת נבחרת ועשינו את ההתאמות. עם פגרה, הגענו למשחק נגד נתניה ועשינו את העבודה, אז אני מקווה מאוד שלמרות הפגרה, מבחינתנו נבוא למשחק ונעשה את העבודה שלנו. נשחק הכי חזק שאנחנו יכולים כדי להביא שלוש נקודות".

כל התחתית מאוד לחוצה, מאוד צמודה מבחינת הנקודות, כל משחק זה חשוב. צריך לבוא בשיא המוכנות. אנחנו רואים את היכולת של חדרה לעשות הגנה טובה ומצד שני לצאת ממעברים. אנחנו צריכים להיות מרוכזים, וזה המשחק הכי חשוב שהולך להיות לנו מאז שהגעתי לבית"ר".

"יש לחדרה שניים שלושה שחקנים מאוד מהירים בהתקפה, שהם יודעים להשתמש בהם במשחק המעבר. הם צריכים להיות מרוכזים כי כשהם חוטפים את הכדור הם יוצאים מהר מאד להתקפה מעבר. אי אפשר להקל ראש במשחק סופר קשה".

"זה שונה, כי בדר"כ המשחקים הם בערב, אבל סביר להניח שיהיה יותר חם. זאת עובדה קיימת, ואנחנו צריכים לבוא למשקח גם כשאנחנו אחרי פגרה של שבוע, אין תירוץ לגבי היכולת".

על התגייסות הקהל מאז שנכנס לתפקיד סיפר בסיפוק: "כבר אין מילים להגיע על הקהל של בית"ר, ראיתי נגד נתניה במשחק הראשון שלי, ואח"כ נגד ב"ש שהיינו בלי אוהדים וזה הורגש לחלוטין. הגענו לפתח תקווה, ונגד מכבי, ונגד מכבי נתניה, הרגשנו במשחק בית. מבחינתנו זאת דחיפה מאוד מאוד משמעותית, והקבוצה הזאת צריכה לייצר סוף סוף רצף של שלושה נצחונות בפעם הראשונה.

כשנשאל האם מגיע לו קרדיט על השינוי הוסיף: "לא אני, אלא ביחד עם השחקנים. השחקנים הם אלה שמשחקים על המגרש, אבל שוב, עם כל המילים הטובות והחמות שקיבלנו בתקופה האחרונה, אנחנו לא בחוף מבטחים ויכולים להרגיש טוב עם עצמנו. אנחנו עוד לא שם, וזה אמור להיות צעד משמעותי עבורינו. אי אפשר להקל ראש . דיברנו על זה המון, נגיע בשיא המוכנות לקראת המשחק".

עושים שבת בטדי

עד כה הבטיחו כ-14 אלף אוהדים את מקומם במשחק. אוהדי הקבוצה יישבו ביציעים המזרחי (סולד אאוט), המערבי, הדרומי והצפון מערבי והמחיר יעמוד על 80₪ לכרטיס.

ביציעים הדרומי והצפון מערבי יימכרו גם כרטיסים מוזלים עבור ילדים, נוער וחיילים ב-40₪ לכרטיס, להם הוקצו 500 כרטיסים נוספים מעבר למכסה הראשונית.

לרכישה לחצו כאן

מנויים? – הכרטיסים שלכם כבר מחכים באפליקציית FANZA. לפרטים והורדה לחצו כאן

פתיחת שערים וקופות: החל מהשעה 13:30