יותר מהר, יותר גבוה: אימון שישי של הקבוצה בוגרת

יקיר ארצי באימון הקבוצה
13 ספטמבר 2019
  • שיתוף בטוויטר
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שיתוף בפייסבוק
ורד בחדר הכושר, ושאר הסגל על המגרש - האימון של בית"ר "מילניום" ירושלים התנהל בקצב גבוה, המאמן רוני לוי היה מרוצה
כותב: מערכת האתר

בית"ר "מילניום" ירושלים המשיכה היום בהכנות לקראת המשחק מול הפועל חיפה, מול עשרות אוהדים שהגיעו, כמעט כמו בכל שישי, לצפות באימון הקבוצה. אחרי תקופה ארוכה שהרבה שחקנים היו עסוקים בנבחרות וטיפול בפציעות שלהם, נותרו היום המעסים כמעט חסרי עבודה, כשכל הסגל, פרט לעידן ורד, שעבד בחדר הכושר, היה נוכח באימון ועמד לרשותו של הצוות המקצועי.

במהלך האימון היה נראה שהמאמן החליט להעלות את הקצב, והשחקנים הגיבו בהתאם. לאורך כל האימון, שהחל בשעה רבע לעשר בבוקר, ביקשו לוי וחיים שבו מהשחקנים לשחק מהר, ולהניע את הכדור בחוכמה. התרגולים היו אינטנסיביים, כשגם השוערים, מלבד לאימון הטקטי, עבדו זמן ארוך עם מאמן השוערים, משה בן דוד. המאמן לא תירגל את ההרכב ובעיקר שם דגש על התיאום בין השחקנים.

הקבוצה תמשיך להתאמן במוצאי שבת לקראת המשחק, וגם ביום ראשון, בו גם תיערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק. המשחק, שייערך ביום שני, יתקיים ערב לפני הבחירות, אז קחו את המשפחה, הצביעו ברגליים ותגיעו לטדי, לדחוף את החבורה בצהוב שחור.

משפחתו של מיכאל אוחנה, ששוהה לצידו, שמחה לראות את מיכאל יוצא מהניתוח, והודו לכולם על ההתעניינות הרבה בו. במהלך השבת הקרובה יתקיימו חמישה משחקים של הנוער, עליהם תוכלו לקבל דיווח כאן באתר הרשמי.