סופ"ש של מחלקת הנוער: דרמות, ניצחונות והקרבה

24 ספטמבר 2021
  • שיתוף בטוויטר
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שיתוף בפייסבוק
מחלקת הנוער שלנו המשיכה את לוח הזמנים המטורף עם משחק שלישי בשבוע האחרון. כל התוצאות והכובשים לפניכם.
כותב: מערכת האתר

סופ"ש עמוס במשחקים עבר על מחלקת הנוער שלנו, ששיחקו בבית וגן ובמגרשי חוץ ברחבי הארץ. המשחקים החלו כבר בשישי ויימשכו גם ליום ראשון, כשאת כל התוצאות תוכלו למצוא כאן, בתקווה לחגיגות בצהוב שחור.

קבוצת הנוער אירחה את בני יהודה תל אביב במסגרת המחזור השישי בליגת העל, ופתחה את המשחק בצורה מצוינת עם שער בדקה התשיעית של נהוראי דאבוש. אבל בדקה ה-16 בני יהודה חזרה למשחק עם שער שיוויון, ולמרות ניסיונות טובים שלנו, ושליטה במשחק, תוצאת הסיום עמדה על 1:1. בית"ר צברה 4 נקודות וממוקמת במקום ה-14. ביום רביעי תתארח הקבוצה של אסי אלימלך בכפר סבא.

נערים א' הפסידו 2:1 להפועל תל אביב, כשיאן יוסיפוב כובש את השער לזכותינו. נערים ב' התאוששו מההפסד באמצע השבוע בראשון ורשמו 0:1 חשוב על הפועל פתח תקווה. ילדים ב' סיימו ב-1:1 מרשים מול מכבי תל אביב החזקה, כשמאמן הקבוצה החמיא לשחקנים: "זה היה משחק משובח טקטית. כל השחקנים הצטיינו. כל הכבוד. תודה מיוחדת למאמן השני אור על עבודה מצוינת".

הסופ"ש נפתח בצורה מצוינת עם נצחונות אדירים של צעירי המחלקה. טרום א' שיחקו בחוץ מול מכבי באר שבע, ורשמו 2:3 מרשים. בן ארקי כבש שלושער נהדר והביא את הנקודות, כשמאמן הקבוצה הדגיש את הלחימה האדירה על המגרש, והניצחון הקשה.

ילדים א' צפון שיחקו נגד בית שמש במשחק בית, ורשמו ניצחון בכורה העונה, עם 2:3 במשחק לחימה אדיר, ומתח גדול עד לשריקה האחרונה. בן סטי, ינון בן אבו וטל מנצורה כבשו את השערים, כשאסף זוזוט נבחר לשחקן המצטיין במגרש.

ילדים ב' צפון רשמו ניצחון ענק עם 2:6 ביתי בליגה נגד הפועל כפר שלם. יהב ניסנוב פתח את מסכת הכיבושים עם שער מבישול של אורי רז ו-10 דקות מאוחר יותר הוסיף גם בישול לאליה דוד פור. משם התחילה ההצגה של רוני יונה, שממש לפני ההפסקה כבש את השלישי של הצהובים שחורים בפנדל ובמחצית השנייה הוסיף 3 שערים נוספים, שגם קבעו את תוצאת המשחק.

ילדים א' ישחקו ביום ראשון בשעה 10:00 מול מ.ס אשדוד במשחק חוץ (אשדוד, סינטטי 2). ילדים ג' יתארחו בשכונת התקווה מול בני יהודה ביום ראשון ב-14:30.