בית"ר חתמה על הסכם חסות עם LETSTOP – משנים את תרבות הנהיגה בישראל ובעולם!
בית"ר ירושלים גאה להכריז על שיתוף פעולה חדש עם LETSTOP, סטארטאפ ישראלי פורץ דרך, שיהיה הספונסר הרשמי של הקבוצה.
האפליקציה, שמציעה פתרון חדשני לשיפור תרבות הנהיגה, נולדה מתוך סיפור אישי קשה אך מעורר השראה, ומכוונת לשנות את הגישה לנהיגה בטוחה בארץ ובעולם.
החזון לאפליקציה נוצר בעקבות תאונת דרכים טראגית שעבר אלמוג ניסן, סמנכ"ל החברה ואחד ממייסדיה. בזמן שנהג ברכבו בצומת באור ירוק, רכב אחר חצה את הצומת באור אדום ופגע בו. המקרה הקשה דחף את ניסן ואת שותפו דור לוי, מייסד ומנכ"ל החברה, למצוא פתרון שיפחית תאונות ויעודד נהיגה בטוחה יותר.
אחרי למעלה משנתיים של פיתוח אינטנסיבי, הושקה אפליקציה חכמה המנטרת את התנהגות הנהגים. היא מעודדת הימנעות משימוש בטלפון במהלך הנהיגה ומציעה תגמולים, כולל קופונים ופרסים, דרך הפלטפורמה שלה.
מאז השקתה לפני חצי שנה, האפליקציה זכתה להצלחה מרשימה עם למעלה מ-300,000 נהגים שצברו יחד מעל 25 מיליון קילומטרים ב-180 מדינות.
המשתמשים מראים שיפור ניכר בהרגלי הנהיגה, כולל ירידה משמעותית בשימוש בטלפון בזמן נהיגה. טכנולוגיית האפליקציה ממשיכה להתפתח, והיא תתמקד בעתיד גם בניטור מהירות, זיהוי סיבובים מסוכנים, האצה ובלימה חדה – כל זאת מתוך מטרה לצמצם תאונות וליצור שינוי בתרבות הנהיגה.
מעבר להיותה שותפה עסקית, LETSTOP חוברת לבית"ר ירושלים מתוך חזון משותף. התמיכה בקבוצה, שנחשבת סמל לאומי, מהווה ביטוי למחויבות החברה לסולידריות חברתית ולחיזוק הקשר עם הקהילה הישראלית.
"אנחנו רואים חשיבות רבה בשיתופי פעולה עם קבוצות מקומיות," אמר דור לוי, מנכ"ל החברה. "בית"ר ירושלים היא סמל לאומי, והחיבור הזה מאפשר לנו להשפיע על תרבות הנהיגה בישראל ולחבר בין ספורט, תרבות ובטיחות בדרכים."
בעלי המועדון, ברק אברמוב, אמר לאחר החתימה: "אני מברך את LETSTOP שהחליטה לחבור לדרך החדשה של המועדון ונותנת אמון בתהליך שעובר המועדון. מדובר בנושא חשוב שיכול לחולל שינוי אדיר בתרבות הנהיגה בישראל. אני קורא לאוהדים להיות חלק מהמיזם האיכותי הזה ולשמור על החיים שלהם ושל יקיריהם".
מנכ"ל בית"ר ירושלים, כפיר אדרי, הוסיף: "אנחנו שואפים תמיד להיות חלק משיתופי פעולה שמביאים ערך אמיתי לקהל שלנו ולחברה בכלל. הפרויקט הזה אינו רק חדשני מבחינה טכנולוגית, אלא גם משלב שליחות חברתית חשובה. החיבור בין ספורט לקהילה מדגים איך ניתן להשפיע ולשנות מציאות."
האפליקציה זמינה להורדה באתר החברה בעברית ובאנגלית, מתוך שאיפה להגיע לקהל בינלאומי ולהפוך את הדרכים לבטוחות יותר בכל העולם.
Beitar Jerusalem is proud to announce a new collaboration with LETSTOP, a groundbreaking Israeli startup, which will be the official sponsor of the club.
The app, which offers an innovative solution to improve driving culture worldwide, was born from a difficult but inspiring personal story, and aims to change the approach to safe driving in Israel and around the world.
The vision for the app was created following a tragic car accident that Almog Nissan, the company's VP and one of its founders, suffered. While he was driving his car at an intersection with a green light, another vehicle crossed the intersection with a red light and hit him. The difficult case pushed Nissan and his partner Dor Levy, the company's founder and CEO, to find a solution that would reduce accidents and encourage safer driving.
After more than two years of intensive development, an application was launched that monitors drivers behavior. It encourages avoid using the phone while driving and offers rewards, including coupons and prizes, through its platform.
Since its launch six months ago, the application has been an impressive success with more than 300,000 drivers who have accumulated over 25 million kilometers in 180 countries.
Users show a significant improvement in driving habits, including a significant decrease in phone use while driving. The application's technology is still developing, and in the future it will also focus on speed monitoring, identifying dangerous turns, acceleration and sharp braking – all with the aim of reducing accidents and creating a change in driving culture.
In addition to being a business partner, LETSTOP joins Beitar Jerusalem from a Shared vision. Supporting the team, which is considered a national symbol, is an expression of the company's commitment to social solidarity and strengthening the connection with the Israeli community.
"We see great importance in collaborations with local teams," said Dor Levy, the company's CEO. "Beitar Jerusalem is a national symbol, and this connection allows us to influence the driving culture in Israel and connect sports, culture and road safety."
Beitar Jerusalem CEO Kfir Edri added: "We always strive to be part of collaborations that bring real value to our audience and society in general. This project is not only technologically innovative, but also incorporates an important social mission. The connection between sports and the community demonstrates how it is possible to influence and change reality."
The app is available for download on the company's website in Hebrew and English, with the aim of reaching an international audience and making roads safer around the world.



