תם שלב ההכנות: הקבוצה ערכה אימון מסכם לפני היציאה לטרנר

איתמר ניצן
29 פברואר 2020
  • שיתוף בטוויטר
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שיתוף בפייסבוק
תרגול של ההרכב, כרטיסים במחיר אחיד וקריאה אחת ברורה - בואו לצבוע את טרנר בצהוב!
כותב: מערכת האתר

מעט יותר מ-24 שעות לשריקת הפתיחה באצטדיון "טוטו טרנר" בבאר שבע. זה מה שנותר לנו עד המשחק שינעל את העונה הסדירה של ליגת "הבורסה לניירות ערך" ויתן את האות לתחילתו של הפלייאוף העליון.

רגע לפני סיבוב המשחקים המסקרן, נותרו לנו שתי משימות חשובות בדמות מפגשים עם מ.ס. אשדוד ומכבי פ״ת. את הראשונה פגשנו בפעם האחרונה באצטדיונה הביתי במשחק מותח שנגמר בתוצאה 2:2, השנייה מובילה את הליגה הלאומית ותגיע למשחק רבע גמר מרתק באצטדיון נתניה (יום חמישי, 05.03, 20:15).

שי קונסטנטיןלאחר הניצחון על הפועל חדרה בשבת האחרונה, המשיך הצוות המקצועי הערב (שבת) לעבוד בצמוד עם השחקנים בחוליות השונות כדי לצמצם טעויות ולהגביר את התיאום בצורה מירבית. כזכור, הקבוצה תחסר את אנטואן קונטה ושי קונסטנטין המוצהבים, מה שישפיע על המערך ההגנתי בו רצה הקבוצה במשחקים האחרונים. מלבד זאת – רוני לוי, מאמן הקבוצה, בחן מספר שחקנים שונים ונראה כי יחליט על ה-11 שיקבלו את חולצת ההרכב רק בסמיכות לשריקת הפתיחה.

פרדי פלומייןאם עוד לא הבטחתם את מקומכם בטרנר מחר – אתם יכולים לרכוש כרטיס ממש כאן ולהצטרף לחגיגה הצהובה שלנו.

וכמו שכבר ציינו למעלה, המטרה הבאה שלנו בגביע היא שלב חצי הגמר ומכבי פ״ת היא המשוכה שבדרך. מחיר כרטיס יעמוד על 60 ש"ח (לפני עמלת כרטיסים) כשאוהדי בית"ר ישבו ביציע המזרחי עליון ותחתון (לא מסומן). כרטיס לתא כסף יעמוד על 150 ש"ח ותא כבוד על 300 ש"ח (לפני עמלת כרטיסים).

לרכישת כרטיס לחצו כאן