הקבוצה ערכה אימון בקצב גבוה, וארן בספק לנס ציונה

הקבוצה באימון
23 ינואר 2020
  • שיתוף בטוויטר
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שיתוף בפייסבוק
רוני לוי וצוות האימון ממשיכים להכין את הקבוצה לקראת משחק הבית הקרוב. שלום אדרי ערך אימון מלא. הפרטים על החניונים, השאטלים והכרטיסים המוזלים מחכים לכם בפנים
כותב: מערכת האתר

"אני רוצה לראות קצב גבוה, לא לוותר ולהיות מדויקים", כך הדגיש מאמן הקבוצה, רוני לוי, את המטרות שלו לפני תחילת האימון לשחקני הקבוצה, שכבר נמצאים בכוננות נס ציונה. השחקנים שלנו המשיכו להתפלש במים ובבוץ, כשהצוות המקצועי מדרבן את השחקנים, מפעיל אותם עם משחקי נגיעה בכדור, כושר ומשחקונים. עוד לפני האימון נערכה אסיפה לשחקנים.

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה באימון

עידן ורד ממשיך להיכנס לקצב ועורך אימונים מלאים, בעוד שאנתוני וארן וטל בן חיים סובלים מפציעות ולא התאמנו. מי שהתאמן בצד היה שלומי אזולאי, והשלושה נמצאים בספק למשחק. שלום אדרי חזר לאימונים מלאים גם כן. אנטואן קונטה ממשיך גם הוא להתאמן ונראה כי לאט לאט הסגל חוזר לעצמו. הצוות המקצועי ממשיך בחיפושים אחרי שחקנים לחיזוק הקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי. הקבוצה תמשיך להתאמן גם מחר וגם במוצאי שבת, אז תערוך את האימון המסכם שלה.

אנתוני וארן
אנתוני וארן בחדר הכושר

כזכור, מחיר כרטיס ליציע המערבי והמזרחי יעמוד על 71 ש"ח רגיל ו-60 ש"ח לחבר מועדון בית"ריסט, לצפון מערבי המחיר יהיה 60 ש"ח לכרטיס רגיל ו-49 ש"ח לבית"ריסט. היציע המזרחי יהיה פתוח לקהל הרחב ביום ראשון.

מחיר כרטיסים בדלפק לאן (רחוב פרישמן 42 ת"א) ליציע המערבי והמזרחי יעמוד על 66 ש"ח רגיל ו-55 ש"ח לחבר מועדון בית"ריסט, לצפון מערבי המחיר יהיה 55 ש"ח לכרטיס רגיל ו-44 ש"ח לבית"ריסט.

ניתן לרכוש כרטיסים למשחק כאן.

פיילוט החניות של בית"ר "מילניום" ירושלים ועיריית ירושלים – ממשיך. אוהדי בית"ר יוכלו לחנות במגוון חניונים, ובחלקם אף להגיע בשאטל היישר אל האצטדיון. הפרויקט שהתחיל נגד מכבי נתניה, יימשך נגד נס ציונה ובני יהודה, ולאחריו יופקו המסקנות הסופיות כדי לשפר את חוויית ההגעה לאצטדיון.

שאטלים בשיטת מלא וסע מחניון הגן התנכ"י לאוהדי בית"ר, וחניונים במרחק הליכה מהגן הטכנולוגיחניון היציע המזרחיחניון אגדהרכבת וקניון מלחה (חניון בתשלום). אוהדי נס ציונה שיגיעו, יחסכו את הפקקים ויזכו לשאטלים מחניון הר הרצל עד לאצטדיון ובחזרה.

לירן רוטמן
לירן רוטמן באימון הקבוצה