הוא חזר אלינו: מיכאל אוחנה התאמן עם כדור בבית וגן

מיכאל אוחנה
22 אפריל 2020
  • שיתוף בטוויטר
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שיתוף בפייסבוק
שחקני הקבוצה הגיעו למתחם האימונים, התחלקו לזוגות וערכו אימון תחת השמש הקופחת. מספר 11 שלנו חזר לעשות קסמים עם הכדור. צפו בתמונות
כותב: מערכת האתר

ראינו אותו עושה את זה בארצות הברית, חיכינו בסבלנות שבועיים שייצא מהבידוד, ועכשיו זה סוף סוף קורה. מיכאל אוחנה חזר להתאמן על הדשא בבית וגן, עם כדור, וערך אימון אירובי מלא. בחלק מהאימון, גם החל לבעוט לשערים הקטנים, למול עיניו הבוחנות של מאמן הקבוצה רוני לוי. האימון עם הכדור נעשה בצורה מדודה בהוראת הפזיותרפיסט הראשי של הקבוצה, נמרוד מאהלר ומדובר בחלק מתהליך השיקום של אוחנה.

פרט למיכאל, הגיעו כל שחקני הקבוצה למתחם בתורם (חוץ מחנן ממן) והתקבלו על ידי הצוות המקצועי. הזוגות עבדו עם מאמן הכושר, טלמו דה אנדרס ועם רוני לוי וחיים שבו, כל אחד בצידי המגרש. השחקנים עברו בין התחנות, שכללו ריצה, מסירות, קפיצות מעל מכשולים ואיומים על שערים (קטנים בינתיים).

בסיום האימון האחרון קיבלנו את ההודעה לפי ממחר מותר יהיה להתאמן כ-10 שחקנים על חצי מגרש, מה שיהפוך את שיגרת האימונים ליותר שמחה ומלאה. השחקנים הקפידו על הוראות משרד הבריאות ובמקום חיבוקים ונשיקות ראינו בעיקר לחיצות מרפקים. אגב, החום הכבד לא פסח על השחקנים, שאחרי תקופה ארוכה של אימוני בית, סיימו את האימון עם הלשון בחוץ.

אלירן עטר וחיים שבו

אנו מזכירים לכם בהזדמנות הזאת את פרויקט "ואהדת פני זקן". בית״ר בשיתוף ארגוני רווחה ועיריית ירושלים, ממשיכה לאסוף מתנדבים על מנת לעזור לאוכלוסיית הגיל השלישי הנפלאה, שרק מחכה למישהו שיארח להם חברה לזמן קצר (דרך המחשב והטלפון כמובן). אז הפעם, דווקא בימים אלו בהם הבדידות גוברת, תוכלו לעשות מצווה ואף לעזור להם עם תמיכה טכנית פשוטה, בפעולות שאתם עושים כל יום. סדנת ההכשרה הבאה תתקיים ביום חמישי הקרוב.

להרשמה לחצו כאן