עסקים כרגיל: הקבוצה מתכוננת למשחק מול ב״ש. עדי יעבור ניתוח בידו

אופיר קריאף
9 מרץ 2020
  • שיתוף בטוויטר
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שיתוף בפייסבוק
העבודה המאומצת לקראת משחקי הפלייאוף העליון בעיצומה. אזולאי וזהבי טופלו ע״י צוות הפיזיותרפיה
כותב: מערכת האתר

לצד תקופה סוערת שכוללת את נגיף הקורונה (שעלול להשפיע על קיום סדיר של אירועי ספורט בישראל) וההדחה הכואבת של הקבוצה מגביע המדינה בשבוע שעבר, המשיכה היום (שני) בית״ר "מילניום" ירושלים בניסיון לחזור לשגרה עם אימון בוקר נוסף בדרך למשחק מול הפועל ב״ש בטדי ביום ראשון הבא (15.03, 20:15).

דן איינבינדרהקבוצה החלה את הבוקר, כהרגלה, בעבודה בחדר הכושר הקבוצתי. פרט לשלומי אזלואי ואור זהבי הפצועים שהמשיכו בטיפולים בידי צוות הפיזיותרפיסטים, גם טל בן חיים נעדר מהאימון. תמיר עדי שנפגע בידו במהלך המשחק מול מ.ס. אשדוד בטרנר, יעבור היום בשעות הצהריים ניתוח (ואנחנו כמובן מאחלים לו החלמה מהירה!). על הדשא בבית וגן נרשמה דווקא אווירה חיובית – דן איינבינדר מתאמן בהצלחה מזה מספר ימים ועבד עם חבריו לקבוצה בכל התרגילים השונים, כאשר הדגש שניתן היום על ידי הצוות המקצועי לשחקנים היה בעיקר על סיומות מהירות ומדויקות בקרבת השער.

חנן ממןולעניינים אחרים, בלי ששמנו לב – אנחנו כבר נמצאים בחג הפורים וגם הפעם החלטנו לשתף פעולה עם עמותת "דונייטאיט" הנפלאה. יחד יהיה ניתן לסייע לכמה שיותר אנשים שידם אינה משגת, להעביר את החג בנעימים ולקיים את מצוות המתנות לאביונים במלואה. במידה ואתם מעוניינים לתרום סל מזון למשפחה נזקקת, סידרנו לכם דרך ממש פשוטה – את כל הפרטים ניתן למצוא בלחיצה כאן.

מתנות לאביונים