מצטרפים לחגיגה: מכירת המנויים לעונת 2025/2026

26 יוני 2025
  • שיתוף בטוויטר
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שיתוף בפייסבוק
אחרי ציפייה רבה, מכירת המנויים נפתחת גם לאוהדים שרוצים להצטרף ולהבטיח את מקומם בטדי בכל משחק. מנויים ביציעים המערבי והדרומי מחכים לכם. יאללה בית"ר!
כותב: מערכת האתר

כמה עברנו ביחד בעונה הקודמת – החזרנו את השמחה לטדי, חגגנו רגעים גדולים ותקוות. עכשיו, עכשיו הגיע הזמן ללכת צעד אחד קדימה. טדי מתעורר מחדש, והצהוב- שחור חוזר לרקוד על הדשא, והעונה חזק יותר, ורועש יותר. אחרי עונה של תקוות, רגעים גדולים, והתחלה חדשה – אנחנו פותחים את השערים לעונה בה מרגשת יחד.

לרכישת מנוי לחצו כאן

כי בית״ר זה יותר מ"קהל". זאת שותפות, זאת עיר שלמה שמרימה מדינה שלמה על הרגליים. זה דגל, זהות, משפחה. טדי מחכה לכם!
כי אתם יודעים, ברגעים הקשים – אתם אלה שעוזרים להכריע משחקים, וכשטדי רועד אין שום דבר שיכול לעצור אותנו.

הצטרפו כבר ללמעלה מ-10,000 אוהדים שהבטיחו את מקומם בבית שלנו. עכשיו תורכם. ניתן לרכוש מנויים ליציעים המערבי והדרומי, וכל אחד מהם יבטיח לכם כמובן קדימות במשחקי החוץ.

מחירי המנויים יעמדו על 1,000 ש"ח ביציע הדרומי, והחל מ- 1,550 ש"ח ליציע המערבי עם מקום מסומן. שימו לב כי העונה לא יהיו מנויי אב ובן והאפשרות לרכוש מנוי מוזל תעמוד ליציע הדרומי.

לרכישת מנויים לתא הכבוד המחודש, יש להשאיר פרטים כאן

במידה והינכם רוצים להעביר מנוי את הבקשה להעברת בעלות יש לשלוח בדוא"ל לכתובת: [email protected] , או בהודעת וואטסאפ למספר 050-3002526. חשוב מאוד להדגיש: את הפנייה יש לבצע אך ורק מהמייל או מהמספר האישי של בעל המנוי הנוכחי. פניות שיגיעו ממספרים או כתובות אחרות – לא יטופלו.

3. בפנייה יש לציין בכותרת: "העברת בעלות בית"ר ירושלים", ולכלול את פרטי המנוי החדש שאליו תועבר הבעלות. הפרטים הנדרשים כוללים שם מלא, מספר תעודת זהות, מספר נייד, כתובת מגורים ותאריך לידה. אין צורך לשלוח שוב את פרטי המנוי הישן – המידע כבר קיים במערכת.

4. לאחר קבלת הפנייה ופרטי הלקוח החדש, תוקם עבורו כרטיסיית מנוי חדשה במערכת "לאן". בהמשך, ייצור עמו קשר נציג שירות, שישלח אליו לינק לתשלום עבור המנוי. יש לשים לב כי מחיר המנוי עבור הלקוח החדש יהיה לפי מחיר של מנוי חדש, ולא לפי מחיר חידוש.

5. רק לאחר שהתשלום יושלם – המנוי יעבור באופן רשמי על שם הלקוח החדש. בשלב הסופי, יקבל המנוי הישן זיכוי כספי מלא על הסכום ששילם.
יש לפעול לפי ההנחיות המדויקות כדי למנוע עיכובים בתהליך.

לשאלות נוספות – ניתן לפנות לכתובת המייל או לוואטסאפ שירות הלקוחות של לאן.

לרכישת מנוי לחצו כאן