מערכת המנויים החדשה של בית"ר ירושלים יוצאת לדרך
אוהדים יקרים,
לקראת תחילת פתיחת עונת המנויים, אנו עורכים שינויים מקיפים שיקלו עליכם בעת רכישת המנוי וההתנהלות במהלך העונה כולה. שימו לב כי החל מהעונה הקרובה אוהד יוכל להחזיק מנוי על שמו בלבד ועם כתובת מייל אחת בלבד. לא תהיה כל אפשרות להחזיק בשני מנויים עם שני שמות שונים בכתובת מייל אחת.
המהלך נועד למנוע סיבוך במערכת ובכדי לעזור לכל האוהדים שמעוניינים להקל את תהליכי הרכישה של כרטיסים למשחקי חוץ, הגרלות או שימוש במנוי שלהם. שימו לב כי כלל המנויים צריכים לעבור את תהליך עדכון הפרטים.
במידה ויש ברשותי שני מנויים על אותו מייל, על שם ישראל ישראלי ועל שם משה משה, אחד מהם יהיה חייב להחליף כתובת מייל על מנת להחזיק במנוי שלו. את השינוי תוכלו לעשות בלחיצת כפתור אחת, כפי שתוכלו לראות בסרטון המצורף לכתבה. כל הכרטיסים יופיעו בארנק הדיגיטלי.
למעבר לאתר לאן
ישראל ישראלי לא יוכל להחזיק ביותר ממנוי 1 על שמו ועל המייל שלו (למעט מנויי הורה+ילד, שם רק מילוי הפרטים של הילד שונים, אך כתובת המייל דומה).
בתהליך תתבקש לעדכן את הפרטים האישיים של כל מנוי. אנא וודאו כי יש בידכם את כל הנתונים הדרושים (אימייל שונה לכל מנוי, מספר טלפון , מספר ת"ז) לפני תחילת התהליך!
במידה ויש מספר מנויים עם אותה כתובת מייל תקבלו את ההודעה הבאה
״שלום, על כתובת המייל שהוזנה קיימים מספר מנויים. אנא בחרו את המנוי שיש לשייך לכתובת המייל הנוכחית. שימו לב בהמשך התהליך יש להזין כתובת מייל שונה לכל מנוי.
מנוי 1 נשמר בהצלחה!
כעת יש להזין את פרטי המנוי השני״
הכניסו את הנתונים בצורה נכונה – זה חשוב. לאחר מכן ובמידה והכל בסדר, תקבלו אישור על כך ותהיו מוכנים לקראת חידוש המנויים לעונה הבאה.
*אנו מזכירים לכם כי התהליך קריטי להמשך ויעזור לכם רבות במהלך העונה הנוכחית וגם קדימה. במידה והנכם נתקלים בבעיה ניתן לפנות אל מוקד הוואטסאפ של לאן במספר 0503002526 או ליצור איתנו קשר דרך הרשתות החברתיות.