פורים שמח: טורניר השלוחות המסורתי של בית"ר ירושלים

25 מרץ 2024
  • שיתוף בטוויטר
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שיתוף בפייסבוק
מבית שמש ועד נעלה, מאות ילדים בצהוב שחור הגיעו לחגוג את פורים בטורניר כדורגל שמשי וחגיגי בבית וגן
כותב: מערכת האתר

למעלה מ-250 ילדים אשר מתאמנים במסגרות של בית"ר ירושלים בשלוחות ברחבי הארץ, הגיעו לטורניר מושקע ומיוחד, כמיטב המסורת, כדי להתמודד ביניהם באווירה שכולה צהוב שחור. כבר בשעות הבוקר המוקדמות החלו להגיע לכר הדשא הילדים, נרגשים לשחק על הדשא בו הם חולמים יום אחד להגיע ולהתאמן במסגרת הבוגרת. הצהובים שחורים הקטנים (וגם היותר גדולים), התפרסו על המגרשים ובילו את שושן פורים הירושלמי בדרך הכי טובה שאפשר – לשחק כדורגל.

הטורניר כלל הפעם את האקדמיה של בית"ר שנמצאת בבית וגן, בהשתתפות שלוחת בית שמש בהנהלת אופיר עזו, אדם גבע בנימין של עידן ויצמן ושני בתי ספר לכדורגל בנילי ובנעלה.

המשחקים היו על טהרת החוויה, קבוצה נגד קבוצה, ללא מיקומים. הילדים חולקו לטורניר מגילאי גן חובה ועד כיתה ו' כולל. כל קבוצה שיחקה מול קבוצה באותו הגיל. עשינו סבב שכולם שיחקו נגד כולם, כשהדגש היה על הפן החברתי וההנאה.

בסיום הגיעו אופיר קריאף, זוהר זסנו ועומר קורסיה הגיעו להיות חלק מהטקס בו חולקו הגביעים, הצטלמו מאות פעמים עם הילדים הנרגשים וחילקו לכל הילדים תעודת הערכה על ההשתתפות, וגביע הוקרה שניתן לכל קבוצה.

אלמוג חזות, מנהל האקדמיה, אמר לאחר האירוע: "כמנהל האקדמיה לכדורגל בית״ר ירושלים חשוב לנו ביותר ליצור את הזהות והחיבור בין הילדים למועדון. כאשר מראש ובטח בגילאים הללו אין חשיבות יתרה לתוצאה, אלא יש חשיבות לדרך. דרך של כבוד הדדי, התחשבות בזולת, וכל מה שמועדון בית"ר ירושלים מייצג. ציונות ,אהבת הארץ ואהבת לרעך כמוך.

"היה כיף גדול לראות את הילדים שהגיעו מהישובים נילי, נעלה, אדם ובית שמש וכמובן ילדי האקדמיה. מדהים לראות את האהבה למועדון הזה וכמה הם התרגשו מהחוויה ומהשואו. זה היה מפגן בית"רי מרשים בבית וגן וכמובן שיהיו עוד אירועים כאלה".