פלומיין: "המאמן מלמד אותנו דברים שלא הייתי רגיל אליהם"

פרדי פלומיין במשחק מול הפועל ראשל״צ
24 דצמבר 2019
  • שיתוף בטוויטר
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שיתוף בפייסבוק
קשר בית"ר ירושלים, שחזר להרכב בתקופה האחרונה אמר: "צריכים לנצח כדי להמשיך את התקופה הטובה". רוני לוי לקראת רעננה: "זוכרים מה היה בסיבוב הראשון, מדובר ביריבה מאוד מסוכנת ועיקשת"
כותב: מערכת האתר

רגע לפני ההתמודדות מול הפועל רעננה בטדי במסגרת המחזור ה-15 של ליגת ״הבורסה לניירות ערך״, תפסנו את חלוץ הקבוצה פרדי פלומיין ומאמן הקבוצה, רוני לוי לכמה שאלות קצרות:

רוני לוי אמר: "עשינו עבודה טובה בגביע המדינה, היה חשוב מאוד לעבור שלב, עברנו את זה בצורה ברורה, חדה וכמו שצריך, אנחנו משחקים נגד רעננה, ואנחנו זוכרים מה היה בסיבוב הראשון, ראינו אותם בשבוע שעבר נגד מכבי חיפה ומה היה נגדנו בסיבוב הראשון. מדובר ביריבה מאוד מסוכנת, מאוד עיקשת, וככה אנחנו מתייחסים אליה, אנחנו משחקים בבית שלנו ואנחנו מודעים לציפיות שיש מאיתנו בבית שלנו. כמו שכולם רואים, אנחנו משתפרים עם הזמן, והופכים להיות קבוצה יותר טובה, ואנחנו רוצים להמשיך את זה בבית".

מה הציפיות שלך לקראת הסיבוב השני של הליגה?
"את הסיבוב הראשון התחלנו בצורה לא טובה, אפילו רעה, אנחנו מצפים להתחיל את הסיבוב השני בצורה הרבה יותר טובה, התחלנו כבר במשחק הראשון בניצחון החשוב נגד הפועל באר שבע וככה אנחנו רוצים להמשיך".

פרדי, אנחנו מתחילים מחר סיבוב חדש נגד רעננה, איך ההרגשה?
"זה יהיה משחק מעניין. הם ניצחו אותנו במשחק הראשון. מחר הם בטדי, בבית. אנחנו צריכים להתכונן אליהם כמו שצריך, לנצח ולהמשיך את התקופה הטובה שלנו כדי לכוון גבוה בטבלה".

https://vimeo.com/381325422

איך אתה מרגיש עכשיו בקבוצה אחרי שחזרת להרכב וכל התמיכה שקיבלת מהמאמנים?
"אני מרגיש טוב. בתחילת השנה היה לי קצת בעיות והתקשיתי להיכנס לכושר. בכדורגל יש עליות וירידות אבל הכי חשוב להמשיך לעבוד קשה. יש לנו מאמן חדש השנה אז הוא מלמד אותנו דברים חדשים שלא הייתי רגיל אליהם, אז זה רק בונוס. החזרה שלי ל-11 מראה שעבדתי טוב. אני מנסה להיות מוכן לכל משחק".

איך מרגיש לך חדר ההלבשה העונה?
"השנה יש לנו חדר הלבשה מדהים ויש אוירה ממש טובה בין השחקנים, זה סוד הכוח שלנו. ברור שיש לנו (אנתוני וארן ואנטואן קונטה) קשר מיוחד מאוד בינינו".

אנחנו מתחילים עכשיו סיבוב חדש, מה הציפיות שלך מהקבוצה בסיבוב הזה?
"אנחנו הקבוצה היחידה שיש לה עוד סיכוי לחשוב על כל התארים אחרי הזכייה בטוטו. אנחנו במיקום טוב בליגה וצריכים להיות רציניים מאוד בסיבוב השני. אנחנו צריכים לקחת את עצמנו משחק אחרי משחק ולא לחשוב שהגענו למקום שבו אנחנו צריכים להיות. זה מתחיל עם רעננה מחר ולגבי הגביע אנחנו צריכים להמשיך את העבודה הטובה שהתחלנו כדי להגיע הכי רחוק שאפשר".

מסר לאוהדים שלנו?
"אני רוצה להגיע תודה לאוהדים כי הם תמיד איתנו. גם בחוץ וגם בבית הם תמיד תומכים בנו. הם צריכים להיות גאים בנו אז אנחנו צריכים לעשות את העבודה על המגרש עבורם".

"יאללה בית״ר!"