אבוקסיס: "אסור לנו להיות שאננים, נצטרך להיות במיטבנו"

28 אפריל 2022
  • שיתוף בטוויטר
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שיתוף בפייסבוק
הצהובים-שחורים מתכוננים למשחק מול מכבי פ״ת, בידיעה שניצחון יחתום סופית את ההישארות בליגה. כהן הוסיף: "צריכים להמשיך במומנטום החיובי, יש לנו מחויבות לקהל"
כותב: מערכת האתר

מעודדת מהניצחון בדרבי בשבת האחרונה, בית"ר שלנו ממשיכה את ההכנות שלה לקראת המפגש החשוב מול מכבי פ"ת. אימון הקבוצה נפתח הבוקר במסיבת העיתונאים, עם דבריו של מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס, שהתייחס למומנטום הטוב בו נמצאת הקבוצה, ולחשיבות של המפגש הקרוב למאבק ההישארות.

כבר בפתיחה אבוקסיס התייחס לחשיבות המפגש הקרוב ואמר: "כמעט זה לא מבטיח שום דבר, צריך לעשות את זה רשמי ועם המומנטום הטוב שלנו, אנחנו צריכים לבוא לנצח את המשחק, צריכים לבוא דרוכים ולא שאננים, כי יש לפ"ת שחקנים טובים. נצטרך להיות במיטבנו". 

כאשר נשאל המאמן מה היה מצבה של הקבוצה אם היה מגיע לבית"ר מוקדם יותר אמר: "לא פייר להגיד דברים כאלה לא לטובה ולא לרעה, יכול להיות שכן ויכול להיות שלא. בדיעבד, זאת שאלה לא פיירית כי כל אחד יכול להגיד בדיעבד. הקבוצה נראית יותר טוב ויותר מאורגנת. בהתחלה לא השגנו מספיק נקודות יחסית ליכולת שלנו, חוץ מהמשחק מול נוף הגליל שהיה בלאגן, גם נגד חדרה וסכנין הפסדנו נקודות, ואלו משחקים שהיינו צריכים לנצח. אבל ידענו שאם נמשיך בדרך הזאת נשיג נקודות וגם דאגנו להשריש את זה לשחקנים".

 

אבוקסיס הוסיף על מאבק ההישארות בליגה: "לא חתכנו את זה סופית, אנחנו במצב הרבה יותר טוב משאר הקבוצות. אני מקווה שכבר בשבת נעשה את זה. עשינו פלייאוף מצוין עד עכשיו, 10 מ-12, בתחתית זה לא קורה הרבה בדרך כלל ומגיע קרדיט לשחקנים על זה. כמו שאמרתי, הבאנו סדר וארגון, עם משחקים פחות טובים ויותר טובים. באנו מחויבים, ואת זה צריך להמשיך עד הסוף".

כשנשאל המאמן לגבי עתידו אמר: "הסיפור שלי הוא מורכב ובעייתי, לא בא לי לפרט אותו עכשיו כי זה יותר מדי מסובך. זה מועדון שהתחברתי אליו, הייתי פה כשחקן, וגם כמאמן התחברתי לבית"ר מכל הבחינות. אני שמח שהאוהדים מקבלים אותי היום יותר מההתחלה, היו אוהדים שזה לא עבר להם, עכשיו מרגיש יותר טוב בשבועיים שלושה הראשונים. יש פה הרבה דברים וצריך לראות מה קורה. בוא נשים את הראש ביום שבת ונחשוב קדימה אח"כ".

גם קשר הקבוצה עמית כהן דיבר הבוקר במסיבת העיתונאים, ודיבר על יום הזיכרון לשואה ולגבורה ועל הקשר האישי שלו לנושא: "קודם כל אני רוצה לציין את יום הזיכרון לשואה ולגבורה. כנכד לניצול שואה וחלק מהעם היהודי, חושב להוקיר ולכבד את היום המשמעותי הזה, על אחת כמה וכמה בבית"ר ירושלים, שהיא סמל לישראליות".

בנוסף, התייחס הקשר לעונה שעוברת עליו ברמה האישית ואמר:  "מבחינה אישית פתחתי את העונה בצורה טובה, אבל לצערי נפצעתי מהר מאוד במשחק גביע הטוטו. היית לי פגיעה במיניסקוס שהסתבכה והובילה לחצי שנה בחוץ והייתה תקופה קשה, אבל מאז שחזרתי אני מרגיש שזה מאחוריי וגם הקבוצה נמצאת במקום הרבה יותר טוב. כיף לחזור ולשחק כדורגל ולנצח".

כאשר נשאל על עתידו בסיום העונה אמר הקשר: "קודם כל, הייתי רוצה להישאר במועדון כי נורא התחברתי למקום הזה. בגלל הפציעה אני מרגיש שלא באמת הספקתי להראות את עצמי ולהביא את עצמי לידי ביטוי. אני רוצה להוכיח שאני ראוי למועדון ולשחק בשביל הסמל הזה, כי זאת זכות גדולה. כולנו יודעים איך זה כדורגל ואי אפשר להגיד מה יהיה מחר, כרגע אני רוצה להתרכז בתפקיד שלי על המגרש ולעשות את הטוב ביותר."

כשנשאל על המפגש הקרוב מול מכבי פ"ת אמר: "אנחנו לא מתעסקים בקבוצות אחרות, ובשאלה את מי להוריד או לא. אנחנו מתעסקים בעצמנו ורוצים רק להמשיך את המומנטום החיובי. אחרי כל ניצחון האווירה באימונים או עם חברים ומשפחה היא טובה ושמחה, על אחת כמה וכמה אחרי שלושה ניצחונות רצופים בלי ספיגה. אנחנו יודעים מה זה תקופה רעה ולא רוצים לחזור לשם, והמטרה היא להמשיך ליהנות ולשמח את הקהל".