יצחקי לקראת הפועל ת״א: "צריך לנתק את רעשי הרקע. כל נקודה היא חשובה"

25 אפריל 2024
  • שיתוף בטוויטר
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שיתוף בפייסבוק
המאמן התראיין במסיבת העיתונאים לפני בלומפילד: "אם ננצח נעשה צעד משמעותי"
כותב: מערכת האתר

רגע לפני שבית״ר "גשם" ירושלים מגיעה לאצטדיון בלומפילד ולמשחק החשוב מול הפועל ת״א, דיבר הבוקר (חמישי) מאמן הקבוצה, ברק יצחקי עם העיתונאים במסיבת העיתונאים המסורתית.

"המשחקים בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב תמיד מעניינים ותמיד יש בהם מתח. מבחינתי אני צריך לעשות את הכל כדי לנתק את רעשי הרקע ולהתעסק בכדורגל. לעשות את העבודה שלנו ולצאת עם שלוש נקודות קריטיות. אני מודע לרעשי הרקע, חייבים להתנתק ולהתרכז אך ורק בכדורגל".

"כל משחק מאז שנכנסו לפלייאוף התחתון הוא לחוץ, כי עדיין הסיפור לא נסגר בתחתית, הכל עמוס וכל נקודה היא חשובה. צריך לנתק את כל העניין ואת הלחץ, לקחת את זה למקומות חיוביים ולשאוב ביטחון בעיקר במחצית השניה. במחצית הראשונה נגד פתח תקווה לא שלטנו בקצב והופתענו מהדרך שבה הם לחצו אותנו, אבל במחצית ידענו להתעשת, עשינו התאמות ויצרנו המון מצבים. זה אמנם נגמר 0:2 אבל יכל להיגמר בתוצאה גבוהה יותר. צריך לקחת את המחצית השניה שבה עשינו דברים הרבה יותר טובים".

 
"במשחק כזה גדול יש המון לחץ וציפיות, הרבה עיניים יהיו על המשחק הזה. צריך לבוא מהדקה הראשונה, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לפתוח בצורה לא טובה ולכן עבדנו כל השבוע על הדברים הפחות טובים שעשינו במחצית הראשונה, אבל אם נביא את היכולת שלנו מהדקה הראשונה, ונעשה את הדברים נכון אני מאמין שנעשה את הדברים ונצא עם הנקודות.

"המציאות היא שאנחנו ארבע נקודות מהפועל תל אביב וגם מאשדוד, אם ננצח נעשה צעד משמעותי, ואני לא חושב על תסריט אחר, אלא רק על איך אנחנו מנצחים את המשחק הזה".

"אנחנו נשחק את המשחק שלנו, אנחנו באים למשחק קשה מאוד. אמנם הפועל תל אביב בתקופה לא טובה, אבל היא קבוצה מאוד מסוכנת. ראיתי אותה במשחק האחרון נגד מכבי פתח תקווה, היו להם הרבה מצבים טובים, הצליחו להניע את הכדור מאחור, לחצו כשצריך, ולכן אני צופה משחק סופר סופר קשה".

כשנשאל על שני המועדונים הגדולים שמסובכים בתחתית הוסיף: "זאת סיטואציה מוזרה, זאת המציאות, אנחנו נצטרך להתמודד איתה. נצטרך לנתק את הדברים מסביב, עם כל זה שבית"ר ירושלים והפועל תל אביב הם מועדונים גדולים, זאת הסיטואציה וצריך להתמודד איתה. זה אולי המשחק הכי משמעותי שלנו מהרגע שאני הגעתי.

"הלחץ אוטומטי, אני אשקר אם אגיד שאין לחץ, אבל גם כשהייתי שחקן שיחקתי גם פה יום יומיים וגם במכבי תל אביב שהיא קבוצה סופר לחוצה, ותמיד שאלו אותי אם לפני משחקים כאלה מרגשים יש לחץ".

"אז כן, יש לחץ, מי שלא יודע להתמודד עם לחץ לא יודע ולא יכול להתמודד איתו. לבוא ולנטרל רעשי רקע, להתמודד עם כל המסביב, ואני סומך על השחקנים שלי כי הם הראו לי שגם אם מתחילים לא טוב הם יודעים לשנות את זה וגם לסיים בצורה טובה. אני מאוד בטוח בשחקנים שלי".