אבוקסיס: "שחקנים מדברים חיובי"; גרצ'קין: "יש אנרגיות חדשות"

17 פברואר 2022
  • שיתוף בטוויטר
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שיתוף בפייסבוק
המאמן והמגן התראיינו במסיבת העיתונאים לקראת חדרה, כשאבוקסיס התייחס גם לקהל: "האווירה היתה מטורפת"; גרצ'קין: "כבוד עבורי לשחק פה"
כותב: מערכת האתר

מכירת כרטיסים בקצב גבוה, אופטימיות אחרי הניצחון ובעיקר – הרגשה חדשה וטובה. את כל זה מביאה איתה בית"ר "גשם" ירושלים למשחק מול הפועל חדרה, שיתקיים במוצאי שבת (19:50, האצטדיון בנתניה)

מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, התייחס במהלך מסיבת העיתונאים לאירועים שקורים וגם לדחיפה של הקהל ואמר: "היתה אוירה מדהימה נגד מכבי פתח תקווה. היו 8000 צופים אבל הרגשתי כאילו יש כפול מבחינת אוירה. היה כיף גדול, אנרגיות טובות, גם הקבוצה שיחקה טוב, גם הקהל נתן הצגה גדולה, נהנינו מזה. אבל עם כל הכבוד, הראש שלנו כבר כמה ימים בחדרה, הם נלחמים על הפלייאוף וזה אחד ממשחקי החוץ הקשים ביותר שיש בליגה".

המאמן התייחס גם למצב המנטלי בקבוצה: "יש אוירה טובה. במחצית השחקנים דיברו חיובי ועוד לפני שנכנסתי לחדר ההלבשה אמרו לעצמם שהם משחקים טוב ואפשר להפוך את התוצאה. זה היה משחק טוב שלנו כי היינו מסודרים, בניגוד למשחק מול נוף הגליל, שם היו הרבה מצבים נגדנו ולא אהבתי את זה, הפה היינו מאורגנים בהגנה. לא היינו חשופים. זה תודות לשחקנים. אנחנו צריכים להמשיך מפה".

"השיפור הגיע בזה שלא איבדנו כדורים שטותיים, למרות שאיבדנו אחד וספגנו ממנו. גם ניתן את הדעת על הנייחים שלנו, אנחנו כל הזמן ננסה לשפר ולהשתפר. גם בנייחים, גם בהתקפה. אנחנו מנסים בכל אימון לשפר משהו".

מקס גרצ'קין, מהמובילים העונה בקבוצה הוסיף: "חיכיתי סיבוב שלם להרגשה של הניצחון, והיה שווה לחכות. יש אנרגיות חדשות בקבוצה, גם אתם ראיתם את זה, ואני מקווה ליצור המשכיות". כשנשאל על האפשרות שהיתה בינואר שיעבור לקבוצה אחרת אמר: "אמרתי לאורך כל השנה – בית"ר זה מועדון גדול וזה כבוד עבורי להיות פה. זאת תקופה מורכבת ולא פשוטה, אבל הכל בחיים זה תקופות ואני חושב שאנחנו לקראת תקופה טובה. אני מקווה שנראה את זה במשחק הקרוב, אני שמח שנשארתי".

עוד הוסיף מקס: "יציבות זה חשוב, אבל חדר הלבשה בריא זה עוד יותר חשוב. אנחנו מנסים להביא את האנרגיות גם בתקופות הפחות טובות. במשחק האחרון זה כבר נראה היה יותר טוב". עוד נשאל על הטריו שלו ביחד עם תמיר עדי ולירן רוטמן ואמר: "תמיר לירן ואני חברים טובים מחוץ למגרש וגם בתוכו, אנחנו נהנים לשחק ביחד, וזה התחבר טוב אז אני שמח".

מכירת הכרטיסים לקראת המשחק נמשכת בשיא הכוח, ואנחנו מצפים לראות אתכם שם. להזמנת כרטיסים