ברדה: "אנחנו צריכים להתעשת על עצמנו"; ורד: "אני לא זוכר תקופה כזאת"

29 דצמבר 2020
  • שיתוף בטוויטר
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שיתוף בפייסבוק
הקפטן דיבר בראיון סיכום המשחק: "עשינו הכל כמו שצריך. כשאתה לא כובש - אתה מקבל". התגובות המלאות בפנים
כותב: מערכת האתר

מיד לאחר ההפסד הערב של בית״ר "גשם" ירושלים למ.ס אשדוד בטדי, הגיעו לעמדת הראיונות מאמן הקבוצה, שי ברדה והקפטן עידן ורד על מנת לדבר על מצבה הנוכחי של הקבוצה ולספר על ההפסד הכואב שהקבוצה חוותה.

עידן, איך אתה מסכם את המשחק? "אני לא זוכר דבר כזה כבר שנים. אנחנו באים אחרי ניצחון ו-2 תוצאות תיקו אבל היום שינינו משהו ונראינו טוב יותר וגם הייתי בטוח שנבוא ונהיה יותר טובים. לאורך החצי הראשון, היינו טובים ועשינו הכל כמו שצריך. הגענו לארבעה או חמישה הזדמנויות של 100% וכשאתה לא כובש אז אתה מקבל.

https://vimeo.com/495328595

 
אני עומד פה כל שבוע במשך סיבוב שלם. בתור קפטן אני חייב לבוא ולדבר כל הזמן ואני מרגיש אי נעימות מהקהל שלנו. תקופה כזאת אני לא זוכר. גם היום היינו שווים לפחות 4-5 גולים ולהם היו 2 הזדמנויות לשער וזה נכנס".

ברדה ניסה גם הוא לסכם את המשחק: "מאכזב מאוד. אני חושב ששלטנו במשחק בצורה טוטאלית אבל הכל זה תירוצים. היינו צריכים לקחת את 3 הנקודות האלו. אנחנו נאיביים, נאיביות של כולנו. הפסדנו את המשחק, אנחנו צריכים להתעשת על עצמנו עוד פעם וגם לקחת את הנקודות האלו בכוח.

הגענו היום לחמישה שישה מצבים ודאיים של גול ושוב זה תירוצים. אנחנו צריכים להבקיע גול אחד יותר מהיריבה. זה פחות מעניין שהיינו פחות טובים או ששלטנו במשחק, אנחנו צריכים להביא נקודות ואנחנו לא מביאים".