ברדה: "יש עוד 4 משחקים לנסות ולעשות את העבודה"; ניצן: "נמשיך להילחם. כל עוד יש צ’אנס"

5 מרץ 2021
  • שיתוף בטוויטר
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שיתוף בפייסבוק
שוער הקבוצה התראיין בסיום והוסיף: "כולנו מאוכזבים וכולנו רוצים לנצח ולשמח את הקהל. זה כואב"
כותב: מערכת האתר

בסיומו של המשחק הערב בין בית״ר "גשם" ירושלים ובני סכנין, בו הפסידו הצהובים שחורים 3:2 לאורחים מהצפון, התראיינו המאמן הקבוצה שי ברדה והשוער איתמר ניצן.

המאמן דיבר ראשון: "זה מה שקורה כשאתה מרגיש בטוח מידי ואתה מגיע לא מחויב ולא אכפתי. פתחנו את המשחק בצורה קטסטרופלית, לא היינו חכמים ולא מחויבים, אלה לא דברים שיכולים לקרות. אנחנו סובלים מעליות וירידות כל העונה הזו. זה היה משחק חלש מאוד ואסור שדבר כזה יקרה, לא יכול להיות שקבוצה רוצה יותר מאיתנו, פשוט לא יכול להיות".

"אנחנו נטפל בבעיה הזאת. יש עוד ארבעה משחקים לנסות ולעשות את העבודה. אנחנו מגיעים למשחק וצריכים לתת את הדברים הבסיסיים. היום לא עשינו את זה ונענשנו".

 
כאשר נשאל לגבי העומס שיש על הקבוצה: "יש רופא לקבוצה, אנחנו מאמני כדורגל שמקשיבים למה שהצוות הרפואי אומר, אבל זה ממש לא קשור מי שיחק ומי לא. בית"ר קבוצה מספיק מוכשרת שגם השחקנים ששיחקו היום היו יכולים לעשות את זה. אתה לא יכול לעלות ולשחק בכזה חוסר אכפתיות ובכזה חוסר חשק".

"אני חושב שזה לא משנה מי משחק, הקבוצה הייתה צריכה להיות הרבה יותר מחויבת ולרצות הרבה יותר. אני לא מאשים שחקן כזה או אחר אלא את כל הקבוצה כולל אותנו המאמנים, אנחנו נבדוק את עצמנו. פלייאוף עליון? זה לא רלוונטי כרגע".

לאחר מכן הגיע איתמר ניצן על מנת לנסות ולסכם את המשחק: "אני לא חושב שזה חוסר אכפתיות, אני חושב שיש לנו חוסר יציבות ושאנחנו נשברים מהר. זאת לא הדרך שבה נשיג את המטרות שלנו. אני לא אקרא לזה חוסר אונים, אנחנו פשוט נשברים מהר מידי אחרי שאנחנו סופגים גול ראשון".

"כולנו לא שיחקנו טוב היום וזו התוצאה. כולם משחקים המון. אולי אנחנו טיפה יותר, אבל יש לנו סגל מספיק רחב ואני לא רוצה לתרץ. פלייאוף עליון? כל עוד יש צ’אנס, נמשיך להילחם. אם לא נמצא יציבות, לא נשיג את המטרות שלנו. כולנו מאוכזבים וכולנו רוצים לנצח ולשמח את הקהל. זה כואב".