עדי: "לא הצלחנו להרוג את המשחק"; ברדה: "אנחנו צריכים להרים את הראש"

3 ינואר 2021
  • שיתוף בטוויטר
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שיתוף בפייסבוק
הקשר סיפר בסיום: "הצלחנו לחזור והצגנו כדורגל טוב. זה כואב לנו". הדברים המלאים בפנים
כותב: מערכת האתר

למרות יתרון 1:3 מבטיח ומחצית שניה התקפית במיוחד, לא הצליחו הצהובים שחורים שלנו לרדת הערב מכר הדשא עם 3 הנקודות להם כל כך ציפו. מיד בסיום המשחק הגיעו מאמן הקבוצה, שי ברדה והקשר תמיר עדי (שנבחר למצטיין האוהדים במשחק) לעמדת הראיונות וניסו להסביר את התחושות שלהם לאחר הערב הסוער בטדי.

שי, סיכום המשחק שלך?
"המחצית הראשונה לא היתה טובה, בלשון המעטה. אני חושב שהגבנו טוב למשחק, עשינו 4 חילופים, הובלנו 1:3 עד הדקה ה-75. כנראה שהשנה צריך לדעת לחוות הכל וצריכים לדעת לחוות גם את זה. אבל אנחנו נתעשת. ניקח את היכולת ההתקפית של המחצית השניה, נעבוד על הדברים הפחות טובים בחלק ההגנתי. אנחנו צריכים להרים את הראש".

תמיר, סיכום המשחק שלך: "אני חושב שפתחנו לא טוב, אבל כשהגיע המחצית עשינו שינויים והמשחק באמת התקדם לכיוון שלנו. הצלחנו לחזור והצגנו כדורגל טוב בדקות מסוימות. לא הצלחנו להרוג את המשחק, זה כואב לנו, אני יודע שגם לאוהדים זה כואב אבל אנחנו בית״ר ירושלים, אנחנו צריכים להרים את עצמנו ולהתקדם. יש לנו את יום רביעי. חשוב לנו להתקדם כקבוצה ולהביא את הנקודות".

באופן אישי, איך אתה מרגיש?
"אני מרגיש בסדר גמור אבל אני חושב שכל עוד לא נביא תוצאות, ההרגשה היא לא באמת טובה, לא כמו שאתה רוצה להרגיש. אנחנו חייבים להמשיך להשתפר ממשחק למשחק".

https://vimeo.com/496490629