רוני לוי: "יש לנו תמיכה נהדרת מהקהל"

רוני לוי במסיבת עיתונאים לקראת המשחק
15 ספטמבר 2019
  • שיתוף בטוויטר
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שיתוף בפייסבוק
מאמן בית"ר "מילניום" ירושלים התייחס במסיבת העיתונאים למשחק מול הפועל חיפה. אופיר קריאף: "נעשה את העבודה בצורה הכי טובה שיש"
כותב: מערכת האתר

בית"ר "מילניום" ירושלים ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים השבועית שלה לקראת המשחק מול הפועל חיפה במסגרת המחזור השלישי של ליגת "הבורסה לניירות ערך", אשר ייערך מחר (שני) בשעה 20:15 באצטדיון טדי.

מאמן הקבוצה, רוני לוי אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "בהחלט לא ציפינו לחזור מהמשחק נגד רעננה עם הפסד. תמיד יש לחץ, בטח במועדון כמו בית"ר. אבל אנחנו עדיין בתחילת העונה ויש דרך ארוכה ונשחק בבית שלנו. אומנם היריבה חזקה וראינו שהיא עשתה חיים קשים למכבי חיפה בדרבי, אבל אנחנו יכולים לעשות את זה. מה שקורה עם הקהל נהדר, יש לנו תמיכה נהדרת מהקהל ואני מאמין שגם בבית תהיה. אני מרגיש שהדברים בסדר גמור".

לוי התייחס להגנה: "הייתה לנו שם קצת בעיה בהכנה לליגה ושמנו את קונטה שעשה עבודה נהדרת בתפקיד הזה, יחד עם אור זהבי. קונטה מורחק עכשיו וזהבי היה מושעה במשחק הקודם. טל בן חיים חזר אחרי פציעה ויש לנו גם את דיוגו ורדאסקה שחקן חדש, וכמובן יצטרך את הזמן שלו להשתלב. אבל בסופו של דבר יהיו לנו שני בלמים מצוינים ואני בטוח מי שישחק יעשה את העבודה".

עוד הוסיף ואמר: "יוסי (בניון) ואני כל הזמן בודקים ומבררים אופציות. זו תקופה לחוצה מאוד וקשה בהעברות, אלה ימים אחרונים אבל ויש כמה אופציות, שאני מניח שביום-יומיים הקרובים נקבל תשובות ברורות".

אופיר קריאף במסיבת עיתונאים לקראת המשחק

אופיר קריאף אמר: "הפנים שלנו למשחק מחר, שהוא הכי חשוב. מה שהיה נגד רעננה לא רלוונטי. ברור שלא פתחנו כמו שרצינו וציפינו, בטח אחרי ההכנה הארוכה והטובה, אבל העונה ארוכה ומקווים להתחיל את העונה כמו שצריך נגד הפועל חיפה וקורא לכולם לבוא לתמוך ולעודד. לחץ? הכל בסדר, נבוא מחר ואני מאמין שנעשה את העבודה בצורה הכי טובה שיש. הכל יהיה בסדר".

כזכור, המשחק מול הפועל חיפה ייערך ביום שני (16.9) בשעה 20:15 באצטדיון טדי כשביום למחרת ישנו יום חופש והפעם כולנו מצביעים טדי!

מחירי הכרטיסים:

מערבי 
רגיל – 110 ש״ח
בית״ריסט – 88 ש״ח
מנוי+בית״ריסט עד גיל 18 – 66 ש״ח
מזרחי
מנוי+ביתריסט – 99 ש״ח
מנוי+בית״ריסט עד גיל 18 – 66 ש״ח
צפון מערבי
מבוגר – 88 ש״ח
נער/חייל/אשה – 44 ש״ח
בית״ריסט – 66 ש״ח

לכרטיסים לחץ כאן