ממלאים את טדי: הכרטיסים, המנויים החדשים והבדיקות המהירות

17 ספטמבר 2021
  • שיתוף בטוויטר
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שיתוף בפייסבוק
בית״ר חוזרת לארח ביום ראשון ואנחנו אספנו בשבילכם את כל המידע הכי חשוב לקראת המשחק. הפרטים בפנים
כותב: מערכת האתר

לאחר שהדרבי הירושלמי הראשון אחרי 21 שנים הגיע ועבר (בהצלחה מרובה), ביום ראשון הקרוב תחזור בית״ר שלנו לטדי ותארח את היהלומים מנתניה. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת המשחק שיתקיים ביום ראשון, ה-19.09, בשעה 20:15 (שידור בערוץ ספורט2).

כרטיסים

מחיר הכרטיס למשחק יעמוד על מחיר אחיד של 71 ש"ח (לאחר עמלת משרד הכרטיסים) לקהל הרחב. אוהדי בית״ר יישבו ביציע המזרחי, המערבי והצפוני.

*רכשתם כרטיס/מנוי ועדיין לא קיבלתם את הכרטיס למשחק מול נתניה? כל האוהדים שרכשו כרטיס יקבלו אותו למייל המקושר לחשבונם, עד יום ראשון או בסמוך לשעת המשחק עצמה.

המנויים החדשים

בנוסף, השקנו מתווה מנויים חדש לפני מספר ימים. אז מה המתווה? פשוט – חברי בית"ריסט ישלמו 849 ש"ח מנוי לעונה, ומי שאינו חבר מועדון, יוכל לרכוש מנוי ב-999 ש"ח. מי שכבר עשה מנוי בצפוני, יוכל לבחור בין הישארות למעבר ליציע רגיל אחר.

*חברי בית"ריסט VIP או פרטנר המעוניינים בכך – יוכלו לקבל זיכוי ולהמיר את המסלול שלהם למנוי רגיל (נציגי "לאן" יצרו עמכם קשר לאחר חג סוכות).

*מי שאינו בית"ריסט ומעוניין לעבור מהיציע הצפוני למזרחי, ישלים את הסכום למנוי החדש.

לרכישת כרטיסים ומנויים

לאור מחירי המנויים החדשים שהושקו (849₪ לבית"ריסט לכלל היציעים), אנו פותחים את האפשרות לקבל זיכוי עבור מסלול הבית"ריסט (VIP או פרטנר) שברשותכם בקיזוז להטבות שמימשתם (כרטיסי ילדים, כרטיסים למשחקי חוץ ועוד).

מיד לאחר חג הסוכות, נציגי "לאן" יצרו עמכם קשר להסדר התשלום. יש לציין כי מסלולי VIP ופרטנר אינם נמכרים יותר אך לכם שמורה הזכות להמשיך להשתמש בהם עד לתום העונה.

במידה ואתם מעוניינים שנציג "לאן" יצור עמכם קשר, השאירו פרטיכם בטופס המצורף

בדיקות מהירות

*מתחם בדיקות קורונה מהירות יחכה לאוהדי הקבוצה ביום המשחק בצמוד ליציע המזרחי, כאשר כל בדיקה תעלה 45 ש״ח לילדים ולמבוגרים. אין צורך להזמין תור מראש. המתחם ייפתח בשעתיים שלפני שריקת הפתיחה.

החנות הניידת

כל הפריטים החדשים שלנו, כולל הצעיפים וחולצות המשחק הנהדרות שלנו, יחכו לכם בחנות הניידת שתוצב ביום המשחק מחוץ ליציע הצפוני, גם החנות בתוך היציעים המזרחי והמערבי ייפתחו ויחכו רק לכם.

חניות

ביום המשחק יוכלו אוהדי הקבוצה לחנות בחניון של קניון ירושלים (שהינו בתשלום). לגבי רכבות למשחק ניתן להתעדכן באתר רכבת ישראל.

תו ירוק וכניסה לאצטדיון

*בעקבות החלטת משרד הבריאות על הנחיות התו הירוק במסגרת אירועי תרבות וספורט, כניסה מעל גיל 3 תינתן רק בהצגת תעודת מתחסן/תו ירוק/תעודת מחלים.

*הכניסה תינתן גם למציגים בדיקת קורונה שלילית (PCR) של עד 72 שעות לפני המשחק, או לנבדקים בבדיקת קורונה מהירה (אנטיגן) ב-24 השעות שלפני המשחק.

*ילדים מתחת לגיל 3 – לא נדרשים להציג בדיקה או תעודה בכניסה לאצטדיון.

*אוהדים אשר נתקלים בבעיה מכל סוג שהיא ברכישת כרטיסים, יכולים לפנות בהודעת וואטסאפ למספר 050-3002526 או למוקד ״לאן״ במוקד בית״ריסט ב-*8778 על מנת לקבל עזרה.