משחקי השבת במחלקת הנוער

שחקן בקבוצת נערים ג
4 אוקטובר 2019
  • שיתוף בטוויטר
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שיתוף בפייסבוק
קבוצת הנוער בפגרה, נערים א' ישחקו מול הפועל ראשל"צ, נערים ב' יתארחו אצל בית"ר טוברוק ונערים ג' מול מכבי ת"א. כל המשחקים בפנים
כותב: מערכת האתר

קבוצות מחלקת הנוער של בית"ר ירושלים ישחקו השבת בליגות השונות ובמשחקי אימון.

קבוצת נערים א' מגיעה אל המחזור הרביעי בליגה אחרי ניצחון 0:2 על הפועל ק"ש ותארח מחר (שבת, 10:30, בית וגן) את הפועל ראשל"צ. חניכיו של אסי אלימלך יקוו להשאיר את הנקודות בבית ולהמשיך את המומנטום החיובי.

לאחר ניצחון הבכורה במחזור הקודם, קבוצת נערים ב', יוצאת למשחק חוץ מול בית"ר טוברוק (שבת, 11:00, נתניה) במסגרת המחזור ה-7 ותנסה להשיג ניצחון נוסף ולחזור לירושלים עם שלוש נקודות.

קבוצת נערים ג' יוצאת למשחק חוץ מסקרן מול מכבי ת"א (שבת, 8:30, קרית שלום), במסגרת המחזור השלישי. הקבוצה מגיעה למשחק לאחר תיקו והפסד, ומנגד הצהובים מת"א מקום ראשון בטבלה לאחר שני ניצחונות בשני המחזורים הראשונים.

שאר קבוצות מחלקת הנוער שלא התחילו עדיין את הליגות השונות ישחקו משחקי אימון, כאשר הראשון מביניהם יתקיים היום (שישי, 15:00) בבית וגן כשטרום א' צפון ישחקו מול בית"ר מעלה אדומים. בשבת, קבוצת ילדים א' צפון תפגוש את מכבי פ"ת צפון (10:30, פ"ת). קבוצת ילדים ב' ישחקו בבית וגן מול מכבי פ"ת (8:45, בית וגן), ילדים ב' צפון יתארחו אצל מכבי פ"ת צפון (12:15, פ"ת), ילדים ג' יפגשו את מכבי פ"ת (8:40, בית וגן). הקבוצה השנייה של טרום א' תשחק גם היא משחק אימון מול מכבי פ"ת (8:45, פ"ת). בתחילת השבוע (שני, 18:00, קרית גת) קבוצת ילדים א' תתארח למשחק אימון מול קרית גת. את הרשימה המלאה של המשחקים ניתן לראות בלוח הפעילויות באתר.

ליגת העל לנוער נמצאת בפגרה עד ה-19.10.