רוח גבית למועדון: ספונסר חדש לקבוצת הנשים של בית״ר ירושלים

21 אוקטובר 2021
  • שיתוף בטוויטר
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שיתוף בפייסבוק
בית״ר ירושלים שמחה להודיע על הצטרפותו של משרד הייעוץ תקשורתי ואסטרטגי מהצומחים במשק, "לניאדו שטראוכלר" לשורות המועדון. מנכ"ל המועדון מוני ברוש: "מודה לאסף ונדב על ההיענות וקורא לאחרים להצטרף"
כותב: מערכת האתר

מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים שמח לבשר כי "לניאדו שטראוכלר אסטרטגיה תקשורת ויחסי ציבור" יהיה מעתה הספונסר הראשי של קבוצת הנשים של המועדון.

אחד ממשרדי הייעוץ תקשורתי ואסטרטגי הצומחים במשק החליט להשתלב כחלק ממשפחת הספונסרים של המועדון ולקח חסות על אחד מהפרויקטים הצומחים של המועדון. לוגו החברה יתנוסס מעתה בקידמת החולצה.

מנכ"ל המועדון, מוני ברוש אמר לאחר החתימה: "קבוצת הנשים של בית״ר השתלבה מאז הקמתה בצורה יוצאת מן הכלל במועדון, ומאפיינת את כל מה שאנחנו רוצים לראות – שילוב של קהילתיות, ערכים וספורט. אני מודה לאסף ונדב, אוהד הקבוצה שגם נכח ביציע במשחק האחרון בבלומפילד, על התרומה החשובה לפיתוח קבוצת הנשים ומזמין גופים נוספים להגיע ולהצטרף לפרויקטים המופלאים שמתקיימים במועדון".

נדב שטראוכלר, מנכ״ל-שותף לניאדו-שטראוכלר: "אירועי הימים האחרונים מחייבים כל אוהב ספורט, ובפרט כל אוהד בית״ר לעשות מעשה ולתמוך. כל אחד בדרכו. פרויקט קבוצת הנשים של בית״ר מהווה דוגמא ומופת לערכי בית״ר, אלה שמרבית אוהדי הקבוצה מתחברים אליהם ומצאנו לנכון, דווקא בעת הנוכחית, לקחת על עצמנו את הפרויקט המיוחד הזה שיש בו קהילתיות, ערכים, חתירה למצוינות, והרבה לב של שחקניות נשמה. יאללה בית״ר – גם בכדורגל נשים".