ד"ש מגארסיה: "התקופה הזאת היא סיוט, מתגעגע למגרשים"

23 מרץ 2020
  • שיתוף בטוויטר
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שיתוף בפייסבוק
ליווי שלנו התראיין לערוץ inews24 הבינלאומי והתייחס לפגרה שנכפתה על הכדורגל הישראלי והעולמי: "אני מנסה להישאר בקצב, אנחנו חייבים לעשות את הדברים בצורה מקצועית"
כותב: מערכת האתר

אין ספק שהקשיים הגדולים ביותר שיש כרגע הם לא לצאת מהבית, לראות פחות את החברים והמשפחה, ולנסות לשמור על מסגרת כלשהי. יחד עם זאת, תארו לכם עד כמה קשה הסיטואציה הזאת כשאתה נמצא במדינה זרה, כשהחדשות הן לא בשפת האם שלך.

הזרים שלנו, עלי מוחמד, אנטואן קונטה, דיוגו ורדאסקה, פרדי פלומיין וליווי גארסיה אמנם מקבלים מהמועדון הרבה יחס וניסיון לדאוג להם, אך אין ספק שהסיטואציה היא לא פשוטה, בעיקר שלרובם (פרט לדיוגו), יש גם ילדים.

גארסיה שלנו התראיין היום לערוץ inews24, שם דיבר קצת על המצב האישי, ועל ההתמודדות שלו. גארסיה אמר במהלך הריאיון: "זה כמו סיוט. אנחנו מבינים את הסיטואציה, ואין ספק שלפעמים אתה מפחד, אבל אתה חייב לעשות את הכל בצורה מצוינת ומקצועית לאורך כל הדרך".

גארסיה סיפר מעט על סדר היום: "כשאתה שחקן כדורגל בשיגרה, הרוטינה היא להתעורר בבוקר, לאכול ארוחת בוקר, ללכת לאימון, ארוחת צהריים, ויש אפשרות גם לעשות עוד אימון, זה מה שקורה לשחקנים מקצועניים. עכשיו אתה נמצא תחת התוכנית שקיבלנו (שערך מאמן הכושר, טלמו דה אנדרס), אבל ברגע שהתוכנית מסתיימת, אין מה לעשות יותר מדי, אני מנסה כמה שיותר להתאמן ולדחוק את עצמי לעשות כמה שניתן. בזמן הפנוי אני משחק הרבה פיפ"א ומדבר עם המשפחה, זאת דרך להעביר את הזמן. אני מדבר הרבה מאוד עם המשפחה שלי בחו"ל. זאת סיטואציה מוזרה מאוד, אז המשפחה שלי בסדר, ואני שמח מאוד".

ליוואי גארסיה עם הכדור

לסיכום נשאל גארסיה על הכושר שלו ואמר: "ברור שאני דואג מהכושר שלי כשנחזור, אני מנסה להישאר בקצב, אבל אני יותר מודאג מאיך הקבוצה תתחיל שוב, איך יהיה החיבור מחדש. זה לא יהיה פשוט, אבל בטוח שנצליח".