מתחלקות בנקודות: בית״ר סיימה בתיקו 0:0 עם מכבי נתניה

1 ינואר 2022
  • שיתוף בטוויטר
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שיתוף בפייסבוק
החבורה של יוסי מזרחי נלחמה מול היהלומים וכמעט השיגה את הניצחון אחרי מצבים קורצים של שועה והאסלביינק במחצית השניה
כותב: מערכת האתר

שנה חדשה, תקווה חדשה. עם הדרבי הירושלמי המסעיר מאחורינו, הערב (שבת) פגשה בית״ר "גשם" ירושלים את מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-16 של ליגת "הבורסה לניירות הערך", במשחק חוץ לא פשוט.

הצהובים שחורים שלנו הגיעו מעודדים מהמשחק האחרון ורצו לחבר ניצחון שני רצוף לעומת הנתיינתים שהגיעו עם רצף של 3 ניצחונות רצופים משלהם.

החבורה הצהובה-שחורה שלנו הגיעה עם לא מעט חוסרים כאשר מרקו יאנקוביץ׳ ומיכאל אוחנה נותרו מחוץ לסגל עקב שפעת, אוראל דגני נותר על הספסל גם הוא ואופיר קריאף נתן 90 דקות בעודו חולה.

כל החוסרים הביאו לכך שיוסי מזרחי נאלץ לבצע לא מעט שינויים ב-11 הפותחים: תמיר עדי פתח כבלם, אביאל זרגרי חזר להרכב ודוד דגו קיבל הזדמנות להוכיח את עצמו על הדשא.

המחצית הראשונה של הבית״רים לא התעלתה לרמה גבוהה כאשר הקבוצה של בני לם תקפה ללא סוף וההגנה של איתמר ניצן שמרה ונלחמה כדי לא לספוג.

במחצית השניה העניינים התאזנו כאשר ירדן שועה, לירן רוטמן וגליאו האסלביינק יוצרים הזדמנויות מצויינות אחד לשני מול השער, שלצערו של הצוות המקצועי לא נוצלו. בסיום – 0:0 קשוח באצדיון נתניה הקריר.

בראשון הבא תחזור בית״ר לטדי ותפגוש את מ.ס. אשדוד ולאחר 3 ימים נוספים תצא לסמי עופר למפגש שמינית גמר הגביע מול מכבי חיפה.

מהלך המשחק:

61׳: הרמה מצויינת של שועה פוגשת את הראש של הרמן, המגן נגח ליד הקורה

70׳: שועה חטף את הכדור בחלק המגרש של נתניה, הגיע למצב טוב מול השוער, המוס הדף

73׳: שועה שלח את גליאו למצב מצויין מול שוער, עמוס שוב הדף

74׳: גר׳צ’קין הכניס כדור טוב לגליאו שבעט לידיים של השוער

הרכב הקבוצה: איתמר ניצן, מקס גרצ׳קין, דוד חוג׳ה, אופיר קריאף (ק), תמיר עדי, רועי הרמן, אביאל זרגרי, קמסו מארה, דוד דגו, גלאופיליו פלייטר האסלביינק, ירדן שועה.

על הספסל: נתנאל דלויה, אוראל דגני, אורן ביטון, עומר לקאו, אדווין ג׳אסי, רוי דוגה, לירן רוטמן.