איינבינדר: "הדבר החשוב מכל זה שעידן חזר אלינו"

דן איינבינדר
27 ינואר 2020
  • שיתוף בטוויטר
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שיתוף בפייסבוק
הקפטן דיבר על היכולת של הקבוצה אמש, פרגן לחבר הטוב שחזר אל הדשא ולקהל שהגיע לדחוף את השחקנים
כותב: מערכת האתר

לאחר הניצחון 0:1 על סקציה נס ציונה אמש, תפסנו את אחד הקפטנים שלנו, דן איינבינדר, שללא ספק נחשב לאחד השחקנים היציבים של העונה, ושמענו ממנו את סיכום המשחק שלו. אייבי התייחס ליכולת שהציגה הקבוצה, על הקהל שהגיע וכמובן על החזרה של החבר והקפטן עידן ורד לאחר תשעה חודשים של ציפייה.

על היכולת ותצוגת המשחק של הקבוצה אמר דן: "אין ספק שזה לא היה משחק טוב שלנו, אבל אין ספק שגם לקחנו עוד 3 נקודות. סגרנו עשרה משחקים ללא הפסד, ואני שמח שהיום למרות יכולת פחות טובה ולמרות הרבה חיסורים שיש לנו, הצלחנו לאגור 3 נקודות מאוד חשובות במאבק".

https://vimeo.com/387407218

 

על התחושה של הורדת הלחץ החל מהבקעת השער הוסיף: "אני חושב שהרבה שחקנים לא שיחקו היום את המשחק הרגיל שלהם. התחלנו טוב בעשרים הדקות הראשונות, לחצנו, הנענו את הכדור ומול קבוצה שנוטה להסתגר הבקעת השער בשלב מוקדם היא עניין חשוב. אין ספק שעם התקדמות המשחק דעכנו ושיחקנו פחות טוב, אבל נלמד מהמשחק הפחות טוב הזה וכמו שאמרתי חשוב מאוד שלקחנו נקודות".

אחד הרגעים המרגשים של הערב ללא ספק הייתה החזרה של עידן ורד אל כר הדשא. דן מספר בהתרגשות: "הדבר החשוב מכל זה שעידן חזר אלינו, אנחנו השחקנים חיכינו לו הרבה מאוד. הוא ליווה אותנו בתקופה הזאת בחדר ההלבשה, כל הזמן עודד, דחף ודיבר עם השחקנים הצעירים. הוא מאוד רצה לחזור, יש לו הרבה תשוקה ורעב הוא מאוד מאוד חשוב לנו, גם מקצועית וגם מנהיגותית בחדר ההלבשה. החיבור שלו עם הקהל טוב, אני חושב שהקהל עשה לו קבלת פנים מאוד מאוד יפה וחמה, ואני מקווה שהוא לאט לאט ייכנס לקצב ויעזור לנו הרבה".

באשר לקהל, דן מתייחס לשריקות הבוז בסיום המשחק: "הקהל של בית"ר ידוע תמיד כקהל שרוצה כדורגל התקפי, עם הרבה תשוקה והרבה שערים. אני חושב שהתחלנו טוב, ולאורך כל העונה אנחנו מציגים משחקים טובים עם הרבה שערים. קורה שיש משחקים פחות טובים, אנחנו נשמח אם גם הקהל יבין את זה. אני חושב שזו צריכה להיות נקודת אור עבור הקהל לעשות רצף כזה ללא הפסד. מגיע שאפו גדול על 7,800 אוהדים שהגיעו בקור הזה במזג אוויר הזה עודדו ודחפו, הסוף היה צורם אבל הם איתנו לאורך כל הדרך".