אוראל פרטוק מונה לסקאוט הראשי של בית"ר "גשם" ירושלים

4 יולי 2021
  • שיתוף בטוויטר
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שיתוף בפייסבוק
האנליסט הצעיר יוביל את מערך הסקואטינג ויעבוד בצורה צמודה עם הצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת. יו״ר המועדון, אלי אוחנה: "הרשים אותנו במקוריות ובדרכי העבודה שלו. מאחל לו בהצלחה רבה"
כותב: מערכת האתר

בית"ר "גשם" ירושלים שמחה להודיע על מינויו של אוראל פרטוק לסקאוט הראשי של המועדון. אוראל, אשר הגיע למועדון במהלך העונה שעברה, עבד בצורה יסודית עם המאמנים, למד את המערכת והפך להיות חלק מהצוות שעזר לסנן ולבחור את המאמנים הזרים שהיו מועמדים למועדון עד לבחירתו של מר קומאן. הוא נבחר מבין מספר מועמדים לאחר שתוכנית העבודה שלו הרשימה את הנהלת הקבוצה.

פרטוק יהיה אמון על בניית מערך הסקאוטים, יעזור בבחירת השחקנים לחיזוק הקבוצה, יסייע בצורה צמודה למאמן ארווין קומאן ועוד. כמו כן, פרטוק יגייס לצידו מספר אנליסטים אשר יעזרו הן בקבוצות במחלקת הנוער והן בקבוצה הבוגרת.

יו"ר המועדון והמנהל המקצועי, אלי אוחנה, אמר: "אוראל הרשים אותנו מאוד בדרך בה הוא עובד, במקוריות שלו ובחשיבה לטווח ארוך. הוא ענה על הדרישות שלנו וכבר עובד קשה מאוד יחד איתנו בהכנות לעונה הבאה. אני מאחל לו בהצלחה ובטוח שבחרנו נכון".

פרטוק עצמו הוסיף: "גאה ונרגש להתחיל פרויקט חדש במועדון גדול כמו בית״ר ירושלים, מאחל שבעזרת הפרוייקט נגיע בשנים הקרובות להישגים מרשימים בזירה המקומית והאירופית".