עזרה

חברי מועדון בית"ריסט זכאים להנחות בגובה של עד 20% ברכישת מוצרים בחנות האתר. ההנחה ממומשת בשלב התשלום באמצעות שם המשתמש והסיסמה שעמם נרשמת לחברות במועדון בית"ריסט (פרטי הכניסה שלך באתר "לאן"). גובה שיעור ההנחה למוצר לחברי מועדון בית"ריסט מצויין בדף המוצר בחנות האתר.

למימוש קופון הנחה יש לגשת בסיום הקנייה לעגלת הקניות ולהזין את קוד הקופון בשדה "קוד קופון" ולאחר מכן יש ללחוץ על הכפתור "החל קופון".

אנו עושים כל מאמץ על מנת לספק את ההזמנה שלך במהירות האפשרית. ככלל, משך הזמן מההזמנה ועד קבלת המוצרים הוא בין 4 ל 8 ימי עסקים בהתאם לאפשרות המשלוח שנבחרה.

זמן הכנת ההזמנה הוא עד 3 ימי עסקים (עד 4 ימי עסקים עבור מוצרים בהם נדרשת הדפסה). זמן הכנת ההזמנה אינו כולל את יום ההזמנה. ימי עסקים הם ראשון עד חמישי בין השעות 09.00 עד 18.00 לא כולל ערבי חג או חגים וימי שבתון.

  • איסוף עצמי מחנות בית וגן – זמין לאיסוף מייד בתם מועד הכנת ההזמנה.
  • משלוח E-POST לנקודות איסוף/לוקר על פי בחירתך – מבוצע בתוך 4 ימי עסקים
  • משלוח עד הבית או למקום העבודה באמצעות שליח – מבוצע בתוך 3 ימי עסקים (5 ימי עסקים בישובים מרוחקים).

פרטים נוספים לגבי זמני אספקה ועלויות משלוח >>

במידה ואינכם בבית, ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל ובמקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.

במידה ואתם רוצים לשנות את שיטת המשלוח, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו תוך שעה מרגע סיום ההזמנה בטלפון: 02-6792000 (בשעות העבודה) או באמצעות הדוא"ל [email protected]. כל עוד הזמנתך לא נשלחה, נעשה כל מאמץ על מנת להיענות לבקשתך.

על מנת שתוכלו לקבל את חולצת המשחק שהזמנתם במהירות האפשרית, כל מערך הדפסת החולצות שלנו נעשה באופן אוטומטי. הדפסת חולצה נעשית בדר"כ תוך שעות בודדות מרגע ההזמנה ולכן במידה ואתם רוצים לבצע שינוי בהזמנה, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו מיידית בטלפון: 02-6792000 (בשעות העבודה) או באמצעות הדוא"ל [email protected]. כל עוד הזמנתך לא הודפסה, נעשה כל מאמץ על מנת להיענות לבקשתך. לצערינו, לא נוכל לשנות הזמנת חולצה שכבר הודפסה.

אנחנו עושים כל שביכולתנו לשמור על מלאי זמין על מנת לספק את השירות הטוב ביותר ללקוח. לעיתים בעקבות מקרים שלא בשליטתנו ייתכנו מצבים של מוצר שאזל זמנית. במקרים כאלה הזמנתכם עלולה להתעכב או להתבטל. אל דאגה, שירות הלקוחות שלנו ייצור אתכם קשר לבירור ולעדכון לפני הביטול.

כל המוצרים שאנו מוכרים נושאים את אחריותינו לאיכות המוצר. אנחנו לא מתפשרים על איכות החומרים, וכמוך, גם אנחנו לא מרוצים משום אפשרות אחרת מלבד מושלם! אם המוצר שקיבלת פגום או אינו תקין, אנו נחליף אותו למוצר זהה אחר ללא כל עלות מצדך.

אנו מבטיחים קנייה בטוחה! תהא הסיבה אשר תהא, אנו נקבל את המוצר בחזרה ללא שאלות בתוך 30 יום מיום הקנייה או 14 ימים מיום קבלת המשלוח (המוקדם מבניהם) בתנאי שהמוצר יוחזר כאשר לא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, שלם, ללא פגיעה, ללא נזק וללא פגם מכל מין וסוג שהוא. מוצרי ביגוד והנעלה – בנוסף לאמור לעיל, זכות זו תקפה בתנאי שהתוויות על המוצר לא הוסרו.

לא ניתן להחזיר או להחליף מוצרים שיוצרו במיוחד עבורך (חולצת משחק עם תוספת הדפסות וכד').

לפרטים נוספים על החזרת מוצרים לחנות>>

ניתן להגיע לחנות המועדון במתחם האימונים בית וגן בשעות פעילות החנות. כתובת החנות: רח' שמואל בייט 1, ירושלים. טלפון 02-6792000 | דוא"ל [email protected].

חנות המוצרים באתר מאובטחת בתקן SSL שנועד לוודא שהמידע בין המכשיר בו הנך גולש לשרתי החנות מוצפן. התשלום בחנות מבוצע באמצעות עמידה בתקן PCI ואנו איננו שומרים את פרטי כרטיס האשראי שלך.

במקרה בו התשלום לא אושר על ידי חברת האשראי עליך לפנות למנפיק הכרטיס על מנת לברר את הנושא. תוכל להשלים את ההזמנה על ידי שימוש בכרטיס אשראי אחר שברשותך או בתשלום במזומן בחנות המוצרים שבמתחם האימונים בית וגן.