רביעייה לפתיחת העונה: ניצחון ענק לקבוצת הנשים

6 אוקטובר 2021
  • שיתוף בטוויטר
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שיתוף בפייסבוק
הצהובות שחורות לא ריחמו על כפר כנא ורשמו 1:4 ביתי עם צמד של אורי אהרוני. חניכי בית פינגר הגיעו למשחק וראו ניצחון אדיר שהוקדש להם
כותב: מערכת האתר

קבוצת הנשים של בית"ר ירושלים יצאה אמש (שלישי) לדרך חדשה, והגיעה לעונת 2021/2022 עם סגל שעבר שינויים לא מעטים. חלק מהשחקניות עזבו ובמקומן הגיעה חבורה חדשה, שהתלכדה בצורה מצוינת עם הוותיקות, כשהמטרה היא ברורה, להתברג בצמרת הטבלה כמה שיותר גבוה, ולשפר עוד את היכולת הטובה שהציגו בעונה שעברה.

למשחק עצמו הגיעו חניכי בית פינגר המופלאים, שמלווים את בית"ר ירושלים לאורך העונות האחרונות ומשעות הצהריים התכוננו, הכינו שלטים, ודחפו את הבנות בדרך אל הניצחון. מדובר ביוזמה מופלאה שתימשך, כשהמטרה היא שהקשר בין הצדדים יילך ויעמיק.

הקבוצה הראשונה איתה התמודדה הקבוצה היא בית״ר בנות כפר כנא. משחק ביתי בבית וגן, שמהרגע הראשון היה ברור מי הקבוצה שבאה לטרוף את המגרש. הבנות עלו כמו מלוע של תותח והיו ראשונות לכל כדור. בדקה ה-31 זה כבר תורגם לשער ראשון לעונה. עמית נתנאל ניצלה ערבוביה ברחבה, השתלטה על הכדור ונעצה אותו ברשת. חמש דקות לאחר מכן הצהובות שחורות כבר חגגו את השני לאחר שמיכל מליכר שחררה כדור נהדר שלא הותיר סיכוי לשוערת האורחת.

 
שלוש דקות בתוך המחצית השניה, הגיע השער שכבר גרם לכולם להבין לאן הולכות הנקודות בסוף ההערב. אורי אהרוני, שקיבלה שחרור מהצבא ותצא למשחקים של הקבוצה, המשיכה את היכולת הנהדרת שלה מהעונה שעברה, ולאחר התקפה מצוינת של הבנות, שכללה הנעת כדור ומתפרצת נהדרת, ראינו את החיילת שלנו מסיימת את ההתקפה עם כדור ברשת.

בדקה ה-70 צימקה כפר כנא את התוצאה, אבל שתי דקות לאחר מכן אורי אהרוני השלימה צמד לאחר עוד שער יפה שכלל הטעיה נהדרת ושער נפלא. 1:4 אדיר בסיום לבנות שלנו.

מוזמנים לעקוב אחרי קבוצת הנשים שלנו בכל הרשתות.

לחצו כאן לעמוד האינסטגרם

לחצו כאן לעמוד הפייסבוק